Podobne wpisy

wtorek, 1 września 2009

On zarabia?! Napewno kradnie!!

Miałem napisać o pewnych sztuczkach jakie robią oszuści,  żeby pokazać siebie w dobrym świetle, lecz musiałem zmienić temat. Powodem tej zmiany są dwa komentarze pod jednym z moich wykopów na wykop.pl. Zostałem tam nazwany oszustem, tylko dlatego że niby zarabiam na tym blogu pieniądze. Otóż jak narazie nic nie zarabiam. Może się to w przyszłości zmieni, ale nic nie jest jeszcze pewne. Otóż zarabianie na blogu jest jedną z LEGALNYCH i UCZCIWYCH form zarobku. Gdyby nazywać mnie oszustem dlatego, że zarabiam na blogu to coś jest nie tak. Idąc tym tropem można o oszustwo oskarżyć prasę, telewizję i większość webmasterów w tym kraju, a w szczególności telewizję, bo tak to już z reklamami jest przesada. Ja nie pisze bloga tylko po, żeby na nim zarobić.Mam też kilka innych powodów. Bardzo podoba mi się podejście Pana Krzysztofa Lisa z zarabianie-na-blogu.pl. On twierdzi, że celem jego blogów jest wyłącznie zarobek. Jego tok myślenia jest całkowicie normalny. Jeden pracuje tylko dla pieniędzy, a inny czerpie też z niej przyjemność. Nie przeszkadza to jednak w dobrym wykonywaniu pracy. W Polsce jest taka tendencja, że jak ktoś może na mnie zarobić to albo chce mnie okraść albo oszukać. Oczywiście, jeśli ktoś bierze pieniądze za nic, lub próbuje je wyłudzić. Jeśli np. ja przeczytam fajną książkę i zareklamuje ją wam, a przy okazji na tym zarobie to jestem oszustem? Byłbym nim, jeślibym ukrywał jej wady i niedociągnięcia, ale jeśli mówię naprawdę jaka jest, to nikogo nie oszukuję. Musimy uważać na oszustów, ale nie można popadać w paranoję. Takie podejście do reklam tylko nam przeszkadza. Niektórzy dają reklamy na stronę/bloga bo potrzebują kasę na serwer, albo chcą sobie dorobić. Czy jeśli chcą zarobić na swojej rzetelnie wykonanej pracy, to są oszustami? Otóż nie każdy chce nas okraść. Jeśli zobaczysz reklamę na blogu to przecież nie oślepniesz, a jak klikniesz w nią to ci się komputer nie spali. Rada na dziś: "Miej zdrowe podejście do reklam, nie każdy chce nas okraść" Jeśli ktoś uważa, że ja jestem oszustem, albo ma jakieś problemy względem mnie i mojego bloga to zapraszam do przelania swoich żalów w komentarzu. Ja przyjmę każda krytykę. Pozdrawiam, Bremes

0 komentarze:

Bremes pisze...

Wpis już jest trochę na blogu, a jeszcze nikt się nie wypowiedział, może dodasz komentarz?

Prześlij komentarz