Podobne wpisy

sobota, 14 listopada 2009

Podsumowanie

Zauważyłem, że większość odwiedzin na blogu to nowy odwiedzający. Wchodzą oni na jeden lub dwa wpisy, czytają je i wychodzą. Na blogu jest coraz więcej artykułów i nowi na blogu mogą się pogubić, dlatego postanowiłem napisać ten wpis. Jest on również bardzo ważny pod względem pozycjonowania, gdyż nie wszystkie wpisy na tym blogu są zindeksowane przez robota google.

W wrześniu opublikowałem najwięcej treści. Większość była skopiowana z mojego poprzedniego bloga.
Największą popularność zyskuje wpis o kasynach. Prawdopodobnie dlatego, że jest najobszerniejszy i najlepiej wypozycjonowany. We wrześniu pojawiła się również moja odpowiedź na jeden z komentarzy na wykopie, w którym nazwano mnie oszustem(do dzisiaj nie wiem dlaczego). Pisałem również o fałszywych testach IQ i próbach wyłudzenia pieniędzy na portalach społecznościowych. Wypowiadałem się o Złotych Myślach. We wrześniu ukazały się również dwa wpisy z cyklu "porady antyoszusta". Były to wprowadzenie oraz "Jak oszuści kreują się na ekspertów".

W październiku niestety już nie było tyle wpisów. Był kolejny odcinek z serii "Porady Antyoszusta", pt."Czytaj Regulamin". Były również dwa wpisy o oszustwach. Pierwszy o bux'ach, a drugi o Oszustwach Nigeryjskich.

W listopadzie, jak na razie, jest tylko jeden wpis, o chałupnictwie.

Postaram się jak najszybciej opublikować kolejny wpis, o kolejnym oszustwie. Takie podsumowania będę pisał co kwartał. To pomoże mi ogarnąć wszystko co już napisałem i w pewnym sensie podsumować dorobek całego bloga.
Pozdrawiam, Bremes

0 komentarze:

Bremes pisze...

Wpis już jest trochę na blogu, a jeszcze nikt się nie wypowiedział, może dodasz komentarz?

Prześlij komentarz